نسخه جدید ساعت اپل در پاییز معرفی خواهد شد

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



نسخه جدید ساعت اپل در پاییز معرفی خواهد شد

در خبرهای منتشر شده گزارش شده شرکت اپل قصد دارد نسخه جدیدی از سیستم‌عامل WatchOS را با نام WatchOS 2 در اختیار دارندگان ساعت اپل (Apple Watch) قرار دهد. این سیستم‌عامل در پاییزعرضه خواهد شد و شرکت اپل هم اکنون پنجمین نسخه آزمایشی آن را در اختیار برخی از افراد قرار داده است.
تغییراتی که در این نسخه به وجود آمده چندان زیاد نیست، اما امکانات جدیدی به همراه آورده‌اند. در این آپدیت چند رنگ مختلف برای طراحی کلی ساعت (Watch Face) در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند قسمت‌های مختلف آن را به رنگ‌های گوناگون تغییر دهند.
یکی از قابلیت هایی دیگری به ساعت اپل اضافه شده که با لمس دکمه پلی روی آن می‌توانید به موسیقی گوش کنید. قبلا بعد از اینکه ساعت را از حالت آماده به‌کار خارج می‌کردید، تنها ۱۵ ثانیه زمان داشتید تا بتوانید با آن کار کنید و پس از آن صفحه بار دیگر خاموش می‌شد. اکنون شرکت اپل این زمان را به ۷۰ ثانیه افزایش داده و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. تغییر بعدی اضافه شدن ایکونی است که اطلاعات فیزیکی کاربر در زمان ورزش کردن را روی ساعت به نمایش در می‌آورد.
باید به این موضوع اشاره کنیم که نسخه‌های آزمایشی WatchOS در اختیار برخی توسعه‌دهندگان قرار گرفته است. این نسخه دارای مشکلات زیادی است و به همین دلیل پیشنهاد نمی‌شود که فعلا از آن روی ساعت خود استفاده کنید.

 

applewatch

 

 

applewatch


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید